plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۳۳۰
مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌‌‌‌برداری کشور اعلام کرد:

رشد 27 درصدی سفارش درخواست نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور

مقایسه آماری فروش حضوری و غیرحضوری محصولات سازمان نقشه‌برداری کشور حاکی از رشد 27 درصدی سفارش درخواست نقشه از این سازمان است.
رشد 27 درصدی سفارش درخواست نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور
plusresetminus
۰
 به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، بعد از غیرحضوری شدن فروش محصولات این سازمان در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور از هفته پایانی اسفند 98، تا پایان اردیبهشت امسال، مجموعاً 3864 درخواست در سامانه eshop.ncc.org.ir ثبت شد که از این تعداد، 1360 مورد نهایی شده، 1561 مورد در انتظار پرداخت بوده و 848 مورد نیز به دلایل مختلف رد شده است.
 
مهندس علی صفایی مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با اشاره به اینکه کل سفارش‌های ثبت شده برای بازه زمانی مشابه در سال گذشته مجموعاً ۳۰۵۰ مورد بوده است؛ از رشد 27 درصدی سفارش درخواست نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور خبر داد.
 
وی در پاسخ به سوالی که به تغییر روند ثبت سفارش‌ نقشه از شیوه حضوری به غیرحضوری اشاره داشت؛ افزود: «برای همکاران سازمان، سهل الوصول‌ترین گزینه، ادامه روال سابق بود؛ اما سازمان سختی‌ها و چالش‌های تغییر یک روال چندین ساله را با هدف تسهیل برای هموطنان به جان خرید. روشن است که جایگزین کردن یک روال جدید با روالی که زمانی دراز از استقرار و حتی عادت به آن می‌گذرد؛ بدون شک با چالش‌هایی مواجه خواهد شد که رفع آنها، همراهی هم‌‌‌میهنان گرامی و مراجعان عزیز را می‌طلبد».
 
صفایی با اشاره به ماهیت تخصصی محصولات سازمان نقشه‌برداری کشور، ادامه داد: «لازم است متقاضیان با این محصولات کاملاً آشنا باشند تا به راحتی بتوانند اقدام به ثبت سفارش اینترنتی نمایند. متاسفانه در سنوات گذشته غالباً متقاضیان بدون در اختیار قراردادن مشخصات فنی از جهت دریافت داده‌های تخصصی به سازمان مراجعه می‌کردند و در اغلب موارد به دلیل ناآشنایی آنان نسبت به داده‌های مورد درخواست، دچار زحمات زیادی می‌شدند و زحمت دوچندانی را هم به سازمان وارد می‌کردند و در نهایت فراتر از وظایف مصوب سازمان نقشه برداری کشور، کارشناسان این سازمان با ارایه توضیحات حضوری به متقاضی، اقدام به ثبت درخواست می‌کردند».
 
مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با تاکید بر اینکه کوچکترین تغییر در نوع، سنوات و یا مقیاس داده‌های ثبت شده می‌تواند تاثیر به‌‌سزایی در اظهار نظر و تصمیمات بعدی داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: «از این رو لازم است متقاضیان محترم پیش از مراجعه به سامانه، مشاوره‌های فنی لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت نمایند و پس از توجیه کامل نسبت به داده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایند». 
 
گفتنی است راهنماهایی برای استفاده از سامانه فروش eshop و سامانه رسا (اندکس محصولات سازمان نقشه‌برداری کشور) نیز تدوین و منتشر شده (اینجا) که مستمراً در حال بهبود و به روزرسانی است.
 
صفایی در پایان گفت: «در مجموع در طول این مدت که از راه‌اندازی سامانه فروش غیرحضوری می‌گذرد، تمامی تلاش همکاران ما، علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، بهبود سطح کیفیت خدمات بوده است».
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی