plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۹۸

گفتگوي چهره به چهره رئیس سازمان نقشه برداری کشور با مراجعان و دلجویی بابت بروز برخی مشکلات در ارائه خدمات

ظهر امروز به دلیل قطع یکي از خطوط تلفن سازمان نقشه برداری کشور، استفاده از دستگاه خريد الكترونيكي برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات این سازمان از سوی مشتریان مختل و برای ساعتی نارضایتی آنان را به دنبال داشت.
گفتگوي چهره به چهره رئیس سازمان نقشه برداری کشور با مراجعان و دلجویی بابت بروز برخی مشکلات در ارائه خدمات
plusresetminus
۰
به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، همزمان با تلاش‎های مدیریت خدمات فنی سازمان برای رفع این مشکل، مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور شخصا" در اداره امور مشتریان حضور یافته و ضمن گفتگو با مراجعان این سازمان، از آنان بابت بروز این مشکل عذرخواهی کرد.
اغلب مراجعه كنندگان كه بعضا از راههاي دور براي دريافت برخي محصولات به اين سازمان مراجعه كرده بودند، ضمن استقبال از حضور بالاترین مقام سازمان در جمعشان، وارد صحبتهاي دو نفره با آقای شفیعی شده و گلایه‎هایی را در باب مطول شدن روند ارائه خدمات و محصولات و بروز مشکلاتی از این دست مطرح نمودند. وی که تکریم ارباب رجوع را از اولویت‎های سازمان نقشه برداری کشور برمی‎شمرد؛ با حوصله به تمامی این موارد گوش داد و دستوراتی را خطاب به مدیریت خدمات فنی صادر نمود تا در پیگیری امور مشتریان تسریع شود. وي همچنين اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك با ارائه خدمات اين سازمان از طريق دفاتر پيشخوان الكترونيكي دولت، ضرورتي به مراجعه حضوري مردم به اين سازمان براي اخذ محصولات موردنيازشان وجود نداشته باشد. در اين فاصله ضمن پذیرایی از مراجعان به امور مشتريان، مشکل دستگاه خريد الكترونيكي(POS) نیز مرتفع شده و مشتریان با رضایت خاطر محل را ترک کردند.
گفتنی است اداره امور مشتریان سازمان نقشه برداری کشور روزانه پاسخگوی بیش از ١٠٠ نفر مراجع حضوری است که غالبا برای دریافت تصاویر هوایی و نقشه های پوششی به این سازمان مراجعه می‎کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما