توافقنامه سطح خدمت
- مقدمه
- هدف
- مسئولیت
- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
- متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ حضوری منطبق با توضیحات درج شده در شناسنامه خدمت مورد نظر به این دستگاه ارائه نماید.
موارد مربوط به زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت کامل در فهرست خدمات ذکر شده است.
- هزینه ها و پرداخت ها
- دوره عملکرد
- این توافقنامه سطح خدمت تا زمانی که لیست خدمات توسط سازمان ارائه می شود اعتبار خواهد داشت.
1- تارنمای سازمان نقشه برداری کشورامکان ثبت درخواستها و سوالات کاربران گرامی از طریق" تماس با ما" را دارد. در این قسمت شما می توانید بصورت تمام وقت با حوزه های مختلف سازمان و برای ارتباط با رئیس سازمان ، در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، در قسمت تماس با مسئولان برقرار نمایید.
2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
3- تارنمای سازمان نقشه برداری در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.