plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۸۶۲
سازمان نقشه‌برداری کشور اعلام کرد:

رضایت 80 درصدی مشتریان از خدمات سازمان نقشه برداری کشور

گروه ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نقشه­‌برداری کشور اعلام کرد 80درصد استفاده‌کنندگان از خدمات این سازمان رضایت داشتند.
رضایت 80 درصدی مشتریان از خدمات سازمان نقشه برداری کشور
plusresetminus
به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، گروه ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نقشه‌­برداری کشور در گزارشی اعلام کرد؛ عملکرد دستگاه‌­های اجرایی کشور سالانه توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در دو بخش شاخص‌های اختصاصی و عمومی  ارزیابی می‌شود. در یک بند از شاخص‌های عمومی  که شامل بخش‌های مختلفی می‌باشد به بررسی میزان رضایت ارباب روجوع از خدمات دستگاه­‌های اجرایی می‌پردازد که این مهم را از طریق سامانه ملی خدمات دولت که در دسترس عموم مردم است بررسی می‌کند.

پس از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه­‌های اجرایی کشور در سال  98 بر اساس شاخص‌های عمومی در بخش "سنجش میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه اجرایی" از سقف امتیاز40.00سازمان نقشه‌برداری کشور موفق به کسب 32.22 امتیاز شده است .این امتیاز نشان ار رضایت 80.54 درصدی مشتریان خدمات غیر حضوری سازمان نقشه‌برداری کشور دارد.
 
https://www.ncc.gov.ir/vdcj.me8fuqeo8sfzu.html
ncc.gov.ir/vdcj.me8fuqeo8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی